コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

マレーシア訪問記(詠)11/24~27   【Visit to Malaysia (4) 11/24~27】

    


マレーシア滞在二日目計画。

  • 最初に住んで居たパタリンジャヤ(PJ)のアパート訪問。
  • ナショナルチーム本拠地シャーラム訪問。
  • 娘のホームステイ先Mr Zulkifly Familyと食事。

Mr zulkiflyとの付き合いは2000年のFIVBセミナーまで遡ります。

私は、インストラクター助手。

彼は受講生でした。

セミナー期間中、彼とは親しくなりましたね〜

そして2003年、私がマレーシアナショナルチーム監督となり、久しぶりの再会を果たしたわけです。

当時、彼は女子チームアシスタントコーチ。

2003年SEA Game終了後、私はZulkiflyを男子チームスタッフに抜擢しました。

Zulkflyは、よく私をサポートしてくれました。

そのおかげで、マレーシアバレー界に大きく貢献することができたわけです。

そんな繋がりもあり、今回も彼に娘のホームステイをお願いしたところ、快く受けてくれましたね。(感謝)

  

[Visit to Malaysia (4) 11/24~27]

Plan for the second day in Malaysia.

① Visited my first apartment in Pataling Jaya (PJ).

② Visit to Shahram, the home base of the national team.

③ Dinner with Mr. Zulkifly Family, my daughter's homestay host.

My relationship with Mr zulkifly goes back to the FIVB seminar in 2000.

I'm an instructor's assistant.

He was a student.

I became friends with him during the seminar.

Then, in 2003, I became the manager of the Malaysian national team and we met again for the first time in a while.

At the time, he was an assistant coach for the women's team.

After the 2003 SEA Game, I selected Zulkifly to be part of the men's team staff.

Zulkfly has supported me well.

Thanks to that, I was able to make a great contribution to the Malaysian volleyball world.

Because of that connection, I asked him to host my daughter again this time, and he kindly accepted. (Thank you)

Kaiser(カイザー) 硬式 テニス ラケット KW-929 ケース付 練習用 290x34x680mm

ヨネックス(YONEX) テニス ラケット ガット張り上げ済 Eゾーン 25 アイソメトリック採用 スカイブルー(018) G0 07EZ25G