コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

マレーシア訪問記(級)11/24~27   【Visit to Malaysia (9) 11/24~27】

   

21時前でしたか、ホテルまで迎えにきてくれました。

しかも、彼はデング熱に感染し昨日(24日)退院したばかりです。(オイオイ、大丈夫か?)

20年ぶりの再会!

体型はかなり貫禄が増してましたが、中身は全然変わってないですね〜

現在のバレー協会、互いの家族の話題、もちろん怜来の話題と、永遠に話が続きそうでした。

Zulkifly君は私の永遠の友だよ。

ありがとう!!

   

【Visit to Malaysia (9) 11/24~27】

It was before 9pm, and he came to pick me up at the hotel.

Moreover, he was infected with dengue fever and was just discharged from the hospital yesterday (24th). (are you okay?)

Reunion after 20 years!

Although her figure has become much more dignified, her insides haven't changed at all.

The conversation seemed to go on forever, with topics such as the current volleyball association, each other's families, and of course Reira.

Zulkifly, you are my forever friend.

thank you! !