コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

マレーシア訪問記(貭)11/24~27   【Visit to Malaysia (7) 11/24~27】

 

   

終了後は、いよいよナショナルチームベースキャンプ地、シャーラム シェクション4へ。

合宿期間中、この体育館の事務所で他の選手らと一緒に寝泊まりしてました場所でもあります。

体育館入口を見た瞬間、懐かしさがこみ上げてきましたね〜

息子専用シャワー(外の水道)は、使用不可になってました。(写真)

娘(怜来)には“ここで大夢が真っ裸でシャワー浴びてたんだよ!“と言うと”受ける〜“と言ってましたけどね。ははは・・・

体育館事態老朽化が進んで居ましたね。

しかも、20年前の練習地。

その前から使用されている体育館ですから、老朽化が進行するにも当たり前ですね。

しかし、老朽化の体育館では、暗い雰囲気がありましたが、フロアは新しく塗り替えられてました。

この体育館は、ナショナルチームの練習場であると共に、大夢の遊び場でもあったわけです。

良く練習中に、選手が大夢のおもちゃを見つけ、私のところへ届けてくれました。ははは・・・

大夢が遊び廻っていた場所に、妹の怜来が立っている・・

不思議な感覚ですね。

懐かしい気持ち、寂しい気持ちとなりましたが、この地を怜来と訪れられたことに満足した私が居ました。

   

 

Visit to Malaysia (7) 11/24~27

After the race, we headed to the national team base camp, Shahram Sheshtion 4.

During training camp, I slept in the gym's office with other players.

The moment I saw the entrance to the gymnasium, I felt nostalgic.

My son's private shower (outside water) is no longer usable. (photograph)

When I said to my daughter “Daimu was showering naked here“, she said  “That's funny!'' Haha...

The gymnasium was becoming increasingly dilapidated.

Moreover, it was the same training ground 20 years ago.

The gymnasium has been in use for a long time, so it's only natural for it to deteriorate.

However, the aging gymnasium had a dark atmosphere, but the floor had been newly painted.

This gymnasium was not only the training ground for the national team, but also the playground of Daimu.

Often during practice, a player would find a toy of his Daimu and bring it to me. Hahaha...

His younger sister Reira is standing where Daimu used to play around...

It's a strange feeling.

Although I felt nostalgic and lonely, I was satisfied that I was able to visit this place with Reira.

        

 

Saucony メンズ Kinvara 11 ランニングシューズ, オレンジ/ブラック, 4.5

サッカニー Saucony TRIUMPH 20 トライアンフ20 メンズ ランニングシューズ スポーツ ランニング フィットネス ウォーキング ランシュー ウォーキングシューズ S20759

Saucony メンズ Kinvara 11 ランニングシューズ, オレンジ/ブラック, 4.5