コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

懐かしき街、Ninh Binh!!(Nostalgic town Ninh Binh!!)

今回のU Club Cup開催地はNinh Binh。

私は2003年SEAGameで、この地を訪れています。

こんな理由もあり、今大会を楽しみにしていました。

体育館を見たときに、嬉しくなりましたね〜

また、体育館周辺の変わりように時の流れを感じました。

あの時、体育館は完成したばかりでしたが、駐車場は舗装されてなかったような・・・それに、ホテルから体育館までの道路は狭く両脇は田園風景が続いてた記憶があります。

※体育館→ホテルを走らせてました・・笑笑笑

 

いや〜、周りにもビルが立ち並び驚きましたね。

あの時はマレーシア監督として初采配がSeaGameでしたから、思いで深い大会となりました。

この大会は、どんなドラマが待っているでしょうか?

乞うご期待!!

それにしても、驚くほど観客いないな〜(苦笑)

   

The venue for this U Club Cup is Ninh Binh.

I visited this place for the 2003 SEA Game.

For these reasons, I was looking forward to this tournament.

I was so happy when I saw the gymnasium.

I also felt the passage of time as the area around the gymnasium changed.

At that time, the gymnasium had just been completed, but I don't think the parking lot was paved...I also remember that the road from the hotel to the gymnasium was narrow and had countryside views on both sides.*I ran from the gymnasium to the

hotel... 

 

I was surprised to see so many buildings around me.

At that time, it was my first time as a Malaysian coach to take charge of the SeaGame, so it was a very memorable tournament for me.

What kind of drama awaits us at this tournament?

stay tuned! !

 

Even so,there is no audience・・・HaHaHa・・・