コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

懐かしき街 Ninh Binh!!その2(Nostalgic town Ninh Binh!! Part 2)

  

Binh入りし約1週間。

試合のないオフの日もありましたから、SEA GAME時に利用したホテルへ感を頼りに、足を運んで見ました。

私の感が間違って居なければホテルが新しくなっているような・・

それにホテル周辺も変わりすぎてましたね〜

ここがホテルで、あのあたりにカフェがあり、おじさんが朝から晩まで居たな〜と思い出してました。

SeaGame時は、選手とホテル裏のカフェへ行きサッカー、ベトナムvsマレーシア戦を異様な雰囲気の中観戦した事を覚えてます。

ホテル周辺が変わりずぎ全くわからなかったですね。

大体ホテル前の道路が中央分離帯のあるぐらい広がってますから、余計混乱しました。

20年前はトラックぐらいしか走らず誇りぽかったイメージしかないのにな〜

※写真は夜中ホテル着し記念撮影。

私は疲れ果ててました(苦笑)

   

It has been about a week since I joined Ninh Binh.

It was an off day without a game, so I went to the hotel I used for the SEA Game based on my intuition.

If I'm not mistaken, it looks like the hotel is new...

Also, the area around the hotel has changed too much.

This was the hotel, and there was a cafe around there, and I remembered that the old man was there from morning till night.

During the SeaGame, I remember going to the cafe behind the hotel with the players and watching the Vietnam vs Malaysia soccer match in a strange atmosphere.

The area around the hotel had changed so much that I couldn't understand it at all.

The road in front of the hotel is generally wide enough to have a median strip, so it was even more confusing.

20 years ago, I only drove trucks and only had the image of pride.

*The photo was taken after arriving at the hotel in the middle of the night.

i was exhausted

 

KTテープ(KT TAPE) キネシオロジーテープ(伸縮性 はく離紙付) KTPR20/JBPRO20 ジェットブラックプレカット(5cm×25cm) 20枚入り ハサミ不要 全部位対応 フリーサイズ

2巻入 テーピングテープ キネシオ テープ 筋肉・関節をサポート 伸縮性強い 汗に強い パフォーマンスを高める 5cm x 5m (靑い)

ニトムズ ニトリート キネシオロジーテープ 撥水 筋肉保護テープ 伸縮 はがれにくい かぶれにくい 汗に強い むれにくい ベージュ 幅50mm×長さ4m [1巻入] NKH-BP50