コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

再会の時!(reunion time!!)

21日に開幕したAVCCup。

懐かしい顔ぶれと再会することが出来ました。

      

タイの監督、ドウアンとは彼がナショナルチームアナリスト時代からの付き合いです。

またコーチのギブは私の教え子です。

このギブは、私の教え子と結構しました。

オーストラリアチーム監督のエリック。

試合のたびに会いますね〜

エリックは、私の知人Y氏と親しいということがわかり親睦が深まりました。

今回の遠征で一番お世話になりましたフィリピン協会のSherwin。

彼との付き合いは2018年から今日まで続いてます。

今回は大会前の合宿準備(台湾協会の都合でキャンセルとなった)まで行ってくれました。

そのほか、懐かしい顔ぶれとも再会。

再会を喜ぶ時間ですね。

国際試合は短期決戦。

大会期間中気が休まることもなく孤独な日が続きますが、この再会の時は別の空間があるみたいです。

さあ、明日も勝ちに行こう!(あっ今日負けたんだ!笑笑笑・・・)

 

AVC Cup started on the 21st.

I was able to reunite with a familiar face.

I have known Douan, the Thai coach, since he was a national team analyst.

Coach Gib is  my student.

Gibb's wife also is my student

This give has been great with my students.

 

        

Eric, coach of the Australian team.

I'll see you at every game~

I learned that Eric was close to my acquaintance, Mr. Y, and our friendship deepened.

Sherwin from the Philippine Association was the most helpful in this expedition.

I have been in a relationship with him since 2018.

This time, they went all the way to prepare for the pre-tournament training camp (which was canceled due to the circumstances of the Taiwan Association).

In addition, I met with a nostalgic face again.

It's time to rejoice in the reunion.

International games are short-term decisive battles.

During the tournament period, the lonely days continue without rest, but it seems that there will be a different space at the time of this reunion.

Come on, let's go win tomorrow! (Ah, We lost today! ha ha ha.....)