コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

バクニンチームあるある!第五弾!(Something about the Bac Ninh! team No5!)

バクニンチームあるある!第五弾。おったまげました-高校生選手が昼食時にビール🍺悪びれる様子もありませんでした。先輩は注意もしません。ベトナムの法律は19歳から飲酒可。しかし、どんな悪を行っても許されるのがベトナムなんですよね。大人も、チームメイトも咎めません。ちなみに、ビールは寮スタッフが渡してます。ビールは、私が捨てました。飲酒の高校生選手は、昼から学校です。恐るべしベトナムいや、恐るべしバクニンチームの選手😱I was spoiled-
High school athletes have beer at lunch 🍺
There was no sign of any remorse.
Seniors don't pay attention.
Under Vietnamese law, you can drink alcohol from the age of 19.
However, in Vietnam, no matter what kind of evil you do, you can be forgiven.
I don't blame the adults or my teammates either.
By the way, beer is handed out by the dormitory staff.
I threw away the beer.
High school student athletes who are drinking have school from noon.
Definitely Vietnam.
No, definitely a player from the Bac Ninh team😱