コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

2021年チーム解散!(2021/8/31)


8月末解散予定であったAVCCupは、日程変更によりチャイニーズタイペイチームは参加辞退となった次第です。

短期間ながら大会に向け準備してましたが、日程変更はTVL(Taiwan Top League)開幕と重ねっているため出場は断念せざる得ませんでした。

こんな訳で2021年のチームは解散となりました。

選手は、各自チームへ戻ります。

私は、昨年同様中学校、高校の指導に台湾全土を回ることになりました。

選手のみんな、2022年に会おう!

The AVCCup, which was scheduled to be disbanded at the end of August, has decided to withdraw from the Chinese Taipei team due to schedule changes.

Although we had been preparing for the tournament for a short period of time, we had no choice but to give up on participating as the schedule change coincided with the opening of the TVL (Taiwan Top League).

This is why the 2021 team has been disbanded.

Players return to their respective teams.

Like last year, I will be traveling all over Taiwan teaching middle and high schools.

See you in 2022, players!