コージの海外バレー放浪記(Koji's Overseas Volleyball Wandering)

還暦を前に海外で奮闘するオヤジ物語!!

一転‼︎

   

24日の突然契約期間変更から一転。

12月31日までの契約期間延長となりました。

24日から練習の指揮を取り、幾度かセンタースタッフが練習見学に来てましたね。

恐らく、いや、私の偵察だったのではないでしょうか?(表現悪いですけど・・・)

24日の契約期間変更を聞き、私は特別なことをやったわけではありません。

普段と変わらぬスタイルを通したまでのことです。

逆に私は、他の国へ再びオファーメール送信してましたから・・・

”契約延長で、良かった×2!”とはなりません。

今回の契約は私自身、チームに大きな不信感だけが残る結果となりました。

The contract period was suddenly changed to the 24th.

The contract has been extended until December 31st. From the 24th,

I took charge of the rehearsals, and the staff of the center came to observe the rehearsals several times. No, is it my scout? (The expression is bad, but...)

When I heard about the contract term change on the 24th, I didn't do anything special. Just stick to my usual style.

On the contrary, I sent an offer email to another country.

I am dissatisfied with the contract extension.

The deal left a lot of mistrust in the team.